سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طبیعت گردشگری

صفحه خانگی پارسی یار درباره

رمان های جدید ایرانی و خارجی 2022

    نظر

رمان های جدید ایرانی و خارجی 2022

در این بیوگرافی جدید که به طور دقیق نوشته شده، به طرز شگفت انگیزی تحقیق شده و اغلب شگفت انگیز است، گیج توضیح می دهد که چگونه هوور تصویر خود را به عنوان تجسم قدیمی قانون و نظم در بیشتر دوره طولانی تصدی خود به عنوان مدیر F.B.I حفظ کرد. هوور در 1 ژانویه 1895 در واشنگتن دی سی، شهری که همیشه در آن زندگی می کرد، به دنیا آمد. او که در سال 1917 در وزارت دادگستری استخدام شد، هول کرد و هرگز آنجا را ترک نکرد. برای مدت بسیار طولانی، اکثر آمریکایی ها هوور را تحسین می کردند. اما از حملات پالمر گرفته تا cointelpro، او هرگز نتوانست جنبش‌هایی را که با هدف گسترش برابری اجتماعی، نژادی یا جنسیتی انجام می‌شد، جز توطئه‌های جنایتکارانه درک کند. گیج می نویسد: «هوور به اندازه هر فرد دیگری در دولت برای مهار و فلج کردن جنبش هایی که به دنبال عدالت اجتماعی بودند، انجام داد و بنابراین اشکال دموکراسی و حکومت را که ممکن بود ممکن بود محدود کرد.»

 

در نوول دانلود کتاب ایرانی و خارجی خرید کنید

عکسی از جی ادگار هوور.

بیشتر بخوانید: «جی. ادگار هوور، دشمن عمومی شماره 1، نوشته مارگارت تالبوت

هنگامی که با استفاده از پیوند موجود در این صفحه خریدی انجام می دهید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. از شما برای حمایت از نیویورکر متشکریم.

دانول رمان های ایرانی

 

هفت قمر معالی المیده

توسط Shehan Kailaka (نورتون)

داستان

در این طنز جادویی-رئالیستی، شخصیت اصلی – که خود را «عکاس، قمارباز، شلخته» توصیف می‌کند – در دنیای آخرت از خواب بیدار می‌شود و یک هفته فرصت دارد تا بفهمد چه کسی او را کشته است. داستان این رمان در جریان جنگ داخلی در سریلانکا در سال 1989 اتفاق می‌افتد، این رمان آلمیدا را دنبال می‌کند که سعی می‌کند قاتل خود را پیدا کند و به دو دوست کمک کند تا قبل از اینکه توسط دیگرانی که در جستجوی آنها هستند، عکس‌هایی را که در همه طرف‌های درگیری مجرم می‌شوند به دست بیاورند. این گروه شامل مقامات دولتی، ببرهای تامیل جدایی طلب، شورشیان کمونیست، حافظان صلح هندی و دلالان اسلحه است که همگی برای انجام ماموریت خود حاضر به کشتن هستند. وقتی آلمیدا قاتل خود را ردیابی می‌کند، متوجه می‌شود که "هر مرگی مهم است، حتی زمانی که به نظر می‌رسد همه زندگی‌ها وجود ندارند."

منبع : نیویوکر