سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طبیعت گردشگری

صفحه خانگی پارسی یار درباره

کاشت مو و هزینه ها

    نظر

هزینه های کاشت مو چقدر است؟

هزینه کاشت مو چقدر است؟

انواع کاشت مو

بهبود

هزینه های احتمالی پس از پیوند

ریسک ها و ملاحظات

گزینه های جایگزین

بردن

تهران کاشت

کاشت مو نوعی جراحی است که موها را از یک ناحیه بدن به ناحیه دیگر منتقل می کند. این روش کم تهاجمی از دهه 1950 در ایالات متحده انجام شده است و معمولاً برای طاسی با الگوی مردانه استفاده می شود.

 

در حالی که کاشت مو موثرترین راه برای افزایش حجم یا ضخامت مو است، اما از نظر درمان و بهبودی می تواند گران باشد.


خانه سفید

این مقاله به هزینه کاشت مو و بهبود پیوند مو می پردازد و آنچه را که می توان پس از جراحی کاشت مو انتظار داشت را تشریح می کند.

 

خبرنامه اخبار پزشکی امروز

با خبرنامه ما از داروهای پوستی مطلع شوید

صندوق ورودی خود را باز کنید تا نکات مراقبتی، تحقیقات و به‌روزرسانی‌های درمانی در مورد بیماری‌های پوستی مانند اگزما، آکنه و موارد دیگر را دریافت کنید.

 

ایمیل خود را وارد کنید

حریم خصوصی شما برای ما مهم است

 

هزینه کاشت مو چقدر است؟

کاشت مو یک روش پرهزینه است، اگرچه هزینه ممکن است بسته به عوامل مختلفی متفاوت باشد.

هزینه کاشت مو بسیار متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور کلی بین 4000 تا 15000 دلار هزینه خواهد داشت.

 

برخی از عوامل موثر بر هزینه عبارتند از:

 

مقدار موی جابجا شده: افزایش مو در کل پوست سر به جای یک یا دو ناحیه کوچک، هزینه بسیار بیشتری دارد.

نوع روش کاشت مو: دو روش اصلی کاشت مو به نام‌های جراحی نواری واحد فولیکولی (FUSS) یا استخراج واحد فولیکولی (FUE) وجود دارد. هزینه کاشت مو بستگی به این دارد که کدام یک انتخاب شود.

جراح: جراحانی که در رشته خود متخصص به حساب می آیند، اغلب هزینه بیشتری نسبت به سایرینی که کمتر شناخته شده هستند، دریافت می کنند. با این حال، هزینه های بالاتر همیشه نشان دهنده نتیجه بهتر نیست. مهم است که در مورد جراح و درمان به دقت تحقیق کنید.

محل سکونت: در مناطقی که هزینه های زندگی بالا است، هزینه های جراحی ممکن است بیشتر باشد. رقابت نیز بر قیمت تأثیر می گذارد، بنابراین مکان هایی که جراحان کاشت مو نسبتاً کمی دارند ممکن است گران تر باشند.

هزینه های سفر: بسیاری از مردم هزینه های رفت و آمد به کلینیک یا بیمارستان را در نظر نمی گیرند. با این حال، ممکن است برای یافتن یک جراح واجد شرایط، مسافت های طولانی را طی کنید، که می تواند هزینه کلی را افزایش دهد.

لازم به ذکر است که برخی از کلینیک ها گزینه های تامین مالی یا طرح های پرداخت را برای کمک به تقسیم هزینه درمان در چندین قسط ارائه می دهند.

 

آیا بیمه جراحی کاشت مو را پوشش می دهد؟

از آنجایی که اکثر شرکت های بیمه، کاشت مو را به عنوان یک روش آرایشی می دانند، اکثر طرح ها این فرآیند را پوشش نمی دهند.

 

 

انواع کاشت مو

دو نوع محبوب کاشت مو FUSS و FUE هستند که در زیر به آنها اشاره شده است.

 

جراحی نوار واحد فولیکولی (FUSS)

FUSS شامل برداشتن نواری از پوست از ناحیه غیر طاسی است. این محل اهدا کننده معمولاً پشت سر است. سپس برش توسط موهای اطراف بسته و پنهان می شود.

 

نواری از پوست سر که برداشته می‌شود به بخش‌های کوچکی به نام گرافت تقسیم می‌شود که هر کدام شامل یک مو یا چند تار مو است. اینها هر کدام به نواحی طاسی در حال درمان منتقل می شوند که به عنوان مکان های گیرنده شناخته می شوند.

 

هزینه کاشت مو می تواند به تعداد گرافت هایی که جابجا می شوند بستگی داشته باشد. اگر فرد فقط به چند پیوند نیاز داشته باشد، این می تواند یک مزیت باشد، زیرا ممکن است ارزان تر از پرداخت یک نرخ ثابت برای درمان باشد.

 

یکی از معایب اصلی پیوند FUSS این است که معمولاً منجر به ایجاد اسکار در اطراف محل اهداکننده می شود. برخی افراد نیز ممکن است در این ناحیه درد و تورم را تجربه کنند.

 

استخراج واحد فولیکولی (FUE)

جراحی FUE شامل تراشیدن پشت سر و سپس برداشتن تک تک فولیکول‌های مو است، برخلاف برداشتن یک نوار کامل از پوست سر.

 

محل های اهدا کننده نسبتاً خوب بهبود می یابند. فقط نقاط کوچک قابل توجه است، اما این نقاط توسط موهای اطراف پوشیده شده است.

 

مانند FUSS، جراح گرافت ها را آماده کرده و آنها را در نواحی گیرنده قرار می دهد. کل فرآیند بسته به اندازه پیوند بین 4 تا 8 ساعت طول می کشد.

 

معمولاً FUE کمتر از FUSS تهاجمی است و احتمال کمتری برای تجربه عوارضی مانند جای زخم یا درد بعد از عمل وجود دارد. همچنین، فولیکول‌های مو را می‌توان از چندین ناحیه برداشت، نه از یک محل، بنابراین ضخامت مو در محل‌های اهداکننده تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد.

 

جراحی پیوند FUE اغلب گرانتر از FUSS است.

 

بهبود

جراح باید در مورد زمان بهبودی توصیه کند، زیرا این زمان بر اساس نوع کاشت مو و منطقه کاشت خواهد بود.

ممکن است پوست سر پس از جراحی کاشت مو کاملاً حساس باشد. استفاده از بانداژ برای چند روز ضروری است و پزشک ممکن است داروهای ضد درد، آنتی بیوتیک برای جلوگیری از عفونت یا ضد التهاب برای متوقف کردن تورم تجویز کند.

 

زمان بهبودی بستگی به نوع جراحی مورد استفاده دارد و FUE زمان بهبودی سریع‌تری را ارائه می‌کند.

 

به طور کلی، اکثر افراد در عرض یک هفته پس از عمل به سر کار باز می گردند. اگر از بخیه استفاده شود، استفاده می شود
سایت زومو