سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طبیعت گردشگری

صفحه خانگی پارسی یار درباره

لیست قیمت سالن های زیبایی

    نظر

آیا در حال ایجاد لیست قیمت جدید آرایشگاه هستید؟

 

یا شاید فقط می خواهید منوی آرایشگاه خود را با خدمات جدید به روز کنید تا فروش خدمات مو را افزایش دهید؟

 

در هر صورت، شما در جای درست فرود آمده اید.

 

به طور متوسط، خدمات 92 درصد از درآمد یک سالن را تشکیل می دهد. بنابراین اگر بتوانید این درآمد را افزایش دهید، تأثیر جدی روی پولی که در پایان ماه دارید خواهید دید.

 

خوشبختانه چند تاکتیک ساده وجود دارد که می توانید برای رونق چشمگیر کسب و کار خود از آنها استفاده کنید.

 

همه چیز با داشتن پیشنهاد مناسب در منوی آرایشگاه شما و لیست قیمت سامبره مو آرایشگاه های ساخته شده استراتژیک شروع می شود.

 

چگونه آرایشگاه ها پول در می آورند

چگونه آرایشگاه ها درآمدزایی می کنند

 

 

در مقاله امروز شما را از طریق لیستی از خدمات آرایشگاهی که می توانید هنگام ایجاد یا به روز رسانی لیست قیمت آرایشگاه خود به عنوان الهام بخش استفاده کنید، معرفی می کنم.

 

اما ابتدا، بیایید به این موضوع بپردازیم که چرا به یک لیست قیمت سالن خوب نیاز دارید و چگونه می توانید آن را برای رشد کسب و کار سالن خود تبلیغ کنید.

 

↓ آن را برای بعد پین کنید ↓

 

ایده های خدمات آرایشگاه برای لیست قیمت خدمات زیبایی شما

 

چرا به یک لیست قیمت آرایشگاه خوب و استراتژیک نیاز دارید؟

درست کردن لیست قیمت آرایشگاه شما برای کسب و کار شما بسیار مهم است. داشتن یک لیست قیمت خوب و استراتژیک دارای چندین مزیت است:

 

این کار را آسان‌تر می‌کند تا قیمتی را که شایسته آن است بپردازید

ای کاش مجبور نبودم این نکته را لحاظ کنم. اما واقعیت این است. من اغلب در مورد صاحبان سالن ها و آرایشگران می شنوم که به خود تخفیف می دهند.

 

و آنها این کار را انجام می دهند حتی اگر مشتریانشان انتظار آن را نداشته باشند.

 

 

گویی "خوب بودن" با مشتری مهمتر از اداره یک تجارت بهداشتی است.

 

این باید متوقف شود.

 

منجر به یک سری اتفاقات بد برای شما می شود. به عنوان مثال، اگر قیمت مناسبی را دریافت نکنید، نمی توانید حقوق رقابتی بپردازید و کارکنان را از دست خواهید داد. این یک دور باطل منفی است.

 

اما اگر منوی چاپ شده با قیمت آرایش عروس دارید که مشتری شما می تواند ببیند، ارتباط مستقیم با مشتریان در مورد هزینه خدماتی که ارائه می دهید بسیار ساده تر است.

 

 

شما مجبور نیستید قیمت ها را اعلام کنید، لیست قیمت این کار را برای شما انجام می دهد.

 

شاید این برای شما بدیهی به نظر برسد و هرگز خودتان را نادیده نگیرید. اما به من اعتماد کنید، این همیشه در صنعت ما اتفاق می افتد.

 

می توانید مشتریان را وادار کنید که بیشتر خرج کنند

منوی سالن شما باید شامل تمام خدمات اصلی شما مانند خدمات اولیه برش و رنگ باشد.

 

اما شما همچنین باید خدمات ساده و سریعی را در منوی خود داشته باشید که بتوانید در طی یک قرار ملاقات از قبل رزرو شده به آن اضافه کنید.

 

 

خدماتی مانند چراغ‌های کودک، لکه‌کردن ریشه و درمان‌های ترمیم باند ممکن است به خودی خود پرهزینه نباشند، اما روز به روز به رنگ‌ها اضافه می‌شوند و شما به دنبال خمیری جدی هستید.

 

همچنین باید ترکیب مناسبی با خدمات بلیط بالا داشته باشید. اینها خدماتی مانند اکستنشن یا درمان های صاف کننده هستند. خدمات بلیت بالا مانند اکستنشن فیوژن که زمانی تنها در هالیوود بود، اکنون در Anytown ایالات متحده رایج است.

 

وجود اقلام بالای بلیط در منوی شما این فرصت را به شما می دهد که به میزان قابل توجهی هزینه بیشتری دریافت کنید. همچنین سقف بالاتری را در منوی خدمات شما برای آنچه شارژ می کنید به شما می دهد. این به طور ناگهانی باعث می شود که قیمت خدمات اصلی شما در چشم مشتریان سالن شما کمتر به نظر برسد.

 

 

لیستی به روز با خدمات منحصر به فرد آرایشگاه، مشتریان جدید سالن را جذب می کند

آنچه در منوی خود ارائه می دهید نیز بازتاب خوبی از نوع سالن شما است. بنابراین، شما می خواهید آن را به روز نگه دارید و مطمئن شوید که خدمات پرطرفدار را در آنجا دارید.

 

در عصر اینترنت که ما در آن زندگی می‌کنیم، وجود سرویس‌های خاص در منوی شما باعث می‌شود افرادی که خدمات خاصی را جستجو می‌کنند، سالن شما را پیدا کنند. اگر شما یکی از معدود سالن‌هایی هستید که خدمات خاصی را در شهر خود ارائه می‌دهند، افرادی که به دنبال آن خدمات هستند فقط برای مراجعه به شما و دریافت آن خدمات بیشتر سفر می‌کنند.

 

مشتریان سالن بیشتری دریافت کنید و سود سالن خود را افزایش دهید

از ایده‌ها و استراتژی‌های موجود در این صفحه همراه با این ابزارها استفاده کنید تا مشتریان بیشتری را جذب کنید و سود خود را افزایش دهید.

سالن زیبایی لی لی رضایی

Fresha: تنها برنامه‌ریزی قرار ملاقات 100? رایگان برای سالن‌ها

سازنده وب سایت Squarespace: با استفاده از این سازنده وب سایت با استفاده آسان (آزمایشی رایگان) یک وب سایت سالن خیره کننده بسازید

معرفی منوی آرایشگاه شما

وقتی مشخص کردید که چه چیزی در لیست قیمت سالن خود خواهید داشت، وقت آن است که آن را در معرض دید مردم قرار دهید.

 

شما واقعاً باید هم نسخه چاپی و هم نسخه آنلاین داشته باشید.